A group of friends from São Paulo go on a trip to a remote beach. While they wait for the new year’s eve, they build a safe and pleasant environment through music and friendship. They take care of themselves, they own their bodies, their sexuality, their memories and they feel free.
In this collectively made short, Cris Lyra’s intimate gaze records, with minute attention, the bodies and voices of a group of friends as they talk about sexual identity and politics in today’s Brazil. This is affective lesbian cinema, in the vein of Barbara Hammer, where caring and community reign.