R U There
A young Dutch professional gamer travels the world to compete in video game tournaments. During a stay in Taipei his arm starts to hurt and he’s forced to take a few days rest. A night in his hotel, he meets a girl and starts realizing what it means to be human in the age of the virtual worlds.