There is a universal notion that there is a definitive space, a compartment in our hearts, where we all want to reach. From that wish a journey takes birth, a journey which is a mosaic of humans.
What is life like on the margins of a city? Told through the journey of a young, artistic villager, this intriguing mood piece offers a riveting take on urban migration. Akshay Indikar’s poetic use of static compositions lends a profound depth to the existential turmoil of his main character.