Rebuilding
After wildfires take his ranch, a cowboy named Dusty winds up in a FEMA camp, finding community with others who lost homes, including his daughter and ex-wife.
Josh O’Connor herds hushed resolve into this understated, poignant drama of starting life over after loss. Setting heartfelt tenderness against ashen Colorado landscapes, writer-director Max Walker-Silverman sifts flickering embers of hope from each minor, grieving gesture of resilience.