Red Amnesia
A retired widow has her daily routine derailed when she starts receiving mysterious, anonymous phone calls.
The intergenerational effects of China’s Cultural Revolution are probed in this intricate family drama wrapped in a beguiling mystery. An intimate portrait of the profound horrors politics can impart upon daily life, the perfect title of Red Amnesia may prove to be a clue to the enigma.