Red Road
Jackie is a CCTV operator for Glasgow council. She takes seriously her duties to protect the people moving about in her monitors. One day a man appears on CCTV, a man she thought she would never see again or wants to see again. Now the opportunity presents itself, she is compelled to confront him.