Regbi
Nastya, the champion of Russia in artistic gymnastics, quits her favorite sport because of a conflict with her coach. Not imagining life without victories, the girl goes to women’s rugby. In the men’s team of the same club, Max trains, who at one time left boxing and mixed martial arts.