Relay
Follows Tom, who keeps his identity hidden while brokering lucrative payoffs between corrupt corporations and the individuals who threaten their ruin, but his rules change after a potential client reaches to seek protection to stay alive.
Cunning as a shadowy fixer with a particular set of skills, Riz Ahmed stalks the streets of New York in David Mackenzie’s taut thriller, also starring Lily James. With its trails of secret codes, furtive phone calls, and unmarked bills, Relay channels the frenzied paranoia of corporate espionage.