Rembrandt
Claire and Yves are a couple of engineers in the French nuclear industry. After visiting the National Gallery, Claire develops a strange emotional connection to Rembrandt’s paintings and starts questioning the safety of EPR reactors. Yves gets the vague sense of an impending disaster too.