Requiem
As she leaves for college, epileptic Michaela decides to go off her medication. She soon starts hearing voices that tell her to avoid religious objects, although she is a devout Christian. One priest scoffs at the idea that she could be possessed by demons, but a younger pastor arranges an exorcism.
Passions run as high as the heavens in a true-to-life tale of a student torn between illness, faith, and desire. Gracing the screen after a decade of acting in theater, an impressive young Sandra Hüller was awarded the Silver Bear at the Berlinale for her extraordinary turn in this tempestuous film.