Results
Danny is newly divorced, wealthy, and totally aimless. To add structure to his life, he joins a gym where he meets the self-styled owner Trevor. But he quickly falls for his audacious new trainer, Kat, who is Trevor’s ex-flame. Soon, their lives become entangled, both professionally and personally.