Return to Seoul
Wanting to reconnect with her origins, 25-year-old Freddie impulsively returns to her birthplace of South Korea for the first time since she was adopted and raised in France. Freddie begins to track down her biological parents, embarking on an unexpected journey in a country she knows little about.
A moving search for identity in neon-drenched Seoul, Davy Chou’s mercurial drama aches with diasporic longing, which thrums through an exquisitely curated soundtrack. Dazzling in her vulnerability, first-time actress Park Ji-Min ferociously embodies the tragicomic chaos of living between cultures.