Revenge
Weaponizing tropes to neo-feminist ends, Coralie Fargeat fires on all cylinders in this killer film. Adrenalized by the same fascination with transformation that sparks across The Substance, the provocateur filmmaker empowers her heroine to go from Barbie to badass with dangerous, delirious style.