Working with unseen outtakes from a 1969 French TV interview, director Alain Gomis fashions a riveting, sharp-edged essay on the media’s treatment of a genius of jazz piano, Thelonious Monk. Hypnotic, nerve-wrangling, and immersive, Rewind and Play lets the music—and the silence—do the talking.