Ricordi?
He is charming, ironic, nostalgic. She is full of life, smart, passionate, and lives in the moment. When they meet, they fall in love instantly. A long love story, seen through the memories of one young couple: recollections altered by moods, their different perspectives, and time itself.
Memory is, as we know, malleable and ever-changing. This smartly written, moving romance shows that when it comes to love, what actually took place is not as important as how the lovers remembered it. The award-winning Ricordi? features a towering performance from Luca Marinelli (Martin Eden).