Ride the High Country
Retired lawman Steve Judd recruits friend Gil Westrum to pick up a gold shipment at Coarse Gold through dangerous territory. On the way, the men help Elsa to break free from her dad and join her fiance at the mine. Unknown to Steve, the restless Gil and a young drifter intend to steal the gold.