Right Now, Wrong Then
When film director Ham Chun-su arrives in Suwon a day early, he has time to kill and ends up meeting a young artist named Yoon Hee-jung. They spend time together visiting her studio, having soju and meeting her friends, but when she asks if he is married, he has no choice but to reveal the truth.
A wickedly conceptual comedy about life choices, Right Now, Wrong Then is perfectly divided into a bifurcated structure: two duelling narratives offer varying possibilities, chances, and outcomes. Naturally, all of Hong’s storytelling gambits paid off in this remarkable Golden Leopard winner.