Rimini
At times recalling The Wrestler in its study of chasing faded fame, Rimini is a funny, sometimes vulgar and often moving tale of people struggling towards contentment despite lifetimes of disappointment. The film is a scathing character study about how easy it can be to commodify people’s lives.