Rock'n Roll
Guillaume Canet is told by a young co-star that he’s no longer Rock’n’ Roll and can’t sell films anymore. He then tries to prove her wrong and gets help from his girlfriend, Marion Cotillard.
Guillaume Canet plays a warped, twisted version of himself in this outrageous comedy, examining, without vanity, the imbalance of fame in a relationship between he and his on and off-screen spouse Marion Cotillard. A courageous, semi-scandalous look at celebrity, and the (French) film industry.