Rock, Weed and Wheels
A car show / music festival gets out of control and the Mexican government has a perfect target to blame for what they claim is the country’s biggest problems. It’s just young people that want to have a good time.
The spirit of rock and roll thrums through José Manuel Cravioto’s groovy comedy, a throwback to the glory days of sideburns and bell bottoms. Revisiting the historic Avándaro music festival, a watershed moment in 1970s Mexican youth culture, this is a loving tribute to a misunderstood generation.