Rocky VI
Touching down in Helsinki, the all-star American boxer Rocky defends the Free World by fighting against a gigantic opponent from Siberia named Igor. Will Rocky finally meet his match?
Liberally reinterpreting Sly Stallone’s inspiring underdog story, Aki Kaurismäki takes his typical deadpan humour to a whole other level with this exuberant 80s short-film satire. Relentless glam-rock guitar riffs soundtrack this pain-and-gain parody—outrageous, outlandish, and a little bit sad!