Rodeo
Julia, a young misfit who is passionate about riding, meets a crew of dirt riders who fly along at full speed and perform stunts. She sets about infiltrating their male-dominated world, but an accident jeopardizes her ability to fit in.
Winner of the Un Certain Regard jury’s Coup de Coeur at Cannes, this daredevil crime caper is the feature directorial debut from Lola Quivoron. With its unique setting in the world of motorcycle stunt-riders, Rodeo is a suspenseful urban drama that tears through genre expectations at full throttle.