Rota Comando
A movie based on facts from the book Matar or Die of the former Captain of the ROTA and today councilman of the city of São Paulo Conte Lopes. The film takes place in the city of São Paulo and tells the story of the Ostensive Rounds Tobias de Aguiar (ROTA).