Rules Don't Apply
Hollywood, 1958. Devout Baptist Marla, under contract to Howard Hughes, arrives in Los Angeles. There, she meets her driver Frank, who is engaged and is a deeply religious Methodist. Their instant attraction not only puts their religious convictions to the test, but also defies Hughes’ no. 1 rule.
A passion project years in the making for writer-director-star Warren Beatty, this fanciful late-era biopic of Howard Hughes sparkles with old Hollywood glamor. Shot with nostalgic warmth by Caleb Deschanel, Rules Don’t Apply embellishes Hughes’s eccentric mythology with Beatty’s singular charm.