Rurouni Kenshin: Kyoto Inferno
Kenshin Himura (Takeru Sato) goes up against pure evil Makoto Shishio (Tatsuya Fujiwara) who is attempting to overthrow the Meiji government. The fate of the country hangs in the balance as Kenshin Himura takes up the sword that he vowed to never draw again.
The follow-up to Keishi Ōtomo’s action-packed Rurouni Kenshin arrives with all guns blazing (or should that be swords?). Boasting some of the most impressive action chorography in recent times, it extends the star-making turn of Kendo-trained actor Takeru Satō. Fate is a cruel mistress.