As a special treat after our release of Ryuichi Sakamoto: Coda is this sensorial immersion into a rare concert experience. Watch the great composer perform the debut of his latest musical masterpiece, with accompanying video imagery by Shiro Takatani and experimental filmmaker Takashi Makino.