Sabah
Sabah is a 40-year-old Arab woman living in Toronto. One day, when Sabah least expects it, she falls in love with the wrong man: she’s Muslim, he’s not. Keeping him secret from her family, she embarks on a whirlwind affair before both culture and love collide.