Salon Kitty
Berlin, 1939. SS officer Helmut Wallenburg is commanded to establish a brothel catering to the Nazi elite. Wallenburg selects and trains 20 young Aryan women committed to the ideals of National Socialism and prepared to degrade themselves for their masters.