Samsaram Adhu Minsaram
Ammaiyappa Mudaliar heads up a family of problem-plagued members, including a high-strung daughter who marries without permission, then separates from her husband, a quarrelsome and tightfisted son, and another son who has school troubles.
Inspired by the play “Uravukku Kai Koduppom,” this 80’s Tamil drama is a timeless lesson on social values and communal harmony. Centred around joint family dynamics and an interfaith wedding, the on-screen chemistry of the entire cast is absolutely on point in this ensemble piece.