Sand and Blood
Bullfighting, music, medicine, change, and homoerotic possibilities mix in this study of friendship. Francisco is a bullfighter on his way up, so focused even sex doesn’t hold his interest. After a minor road accident, he meets a doctor, Manuel, and a friendship develops.