Sans elle...
It’s the end of a forbidden love affair – unless it’s just the beginning. Jo Vieira, aged 20, can’t live without Fanfan, his twin sister. Oppressed by her brother’s overbearing need, she decides to head for the south of Portugal, the country of their parents. Jo’s dreams are shattered.