Santa Claus Is a Stinker
Deliriously quirky and sinfully cynical, this situational comedy is based on a play by the Troupe du Splendid (think of them as France’s answer to Monty Python). The film’s irreverent anarchy, ludicrous sight gags, and trash aesthetic make it the perfect tonic for seasonal misanthropes everywhere.