Santo vs. Capulina
When some thieves break in and steal some crates in a warehouse during Capulina’s night-watch duty, El Santo goes after them because they are using the warehouse for diamond smuggling. Capulina hinders their capture and decides that he will put on a wrestler’s mask and help El Santo to capture them.