Santo vs. The Evil Brain
A secret police agent is turned into a zombified slave by a mad scientist using a mind-control machine. To stop him, Lt. Zambrano creates a masked vigilante, Incógnito, who must restore Santo’s true self and foil the evil plans of the criminal mastermind, the Evil Brain.
Dressed in his signature silver mask, skintight pants, and metallic boots, the legendary Santo first appeared in this action-packed adventure, shot on location in Cuba before the revolution. As seductive cabarets give way to shadowy villain lairs, the film blends noir suspense and sci-fi with flair.