Paris, 1942. As the French police arrests Jewish families, ten-year-old Sarah locks his younger brother in a cupboard and promises to come back for him. Sixty-seven years later, her story intertwines with that of Julia Jarmond, an American journalist investigating the roundup.
Based on the bestselling novel by Tatiana de Rosney, this gripping Holocaust drama spans decades to unveil parallel, intertwined narratives. Starring a compelling Kristin Scott Thomas and heightened by Max Richter’s delicate score, Sarah’s Key is a poignant and crucial tale of perseverance.