Scabbard Samurai
Kanjuro Nomi is an aging samurai who only has a scabbard. Deserting his lord to wander the land with his daughter Tae, Kanjuro is captured and sentenced to an unusual punishment: he has 30 days to bring a smile to the sad prince who has lost his mother—or else he must die.