Searching for Ingmar Bergman
Ingmar Bergman’s closest collaborators and a new generation of filmmakers explore the Swedish director’s singular life, works, and film legacy. Journey to breathtaking shooting locations in Sweden, France, and Germany—and delve into Bergman’s iconic scenes and the recurring themes in his art.
Who really was Ingmar Bergman, and what does he mean to those who succeed him? In conversation with his actors, his family, and fellow filmmakers such as Olivier Assayas, Mia Hansen-Løve, and Ruben Östlund, Margarethe von Trotta creates a unique image of one of Sweden’s—and cinema’s—finest talents.