Second Thoughts
When Marie’s boyfriend proposes to her in front of his entire family, she doesn’t know what to say and flees to the countryside to think it over alone. But her thoughts accompany her. They sit around her in flesh and blood, and her mother pesters her with baby names.
One woman’s state of romantic indecision answers to a boisterous chorus of family, friends, and lovers in this surreal sex comedy. Once an apprentice to auteur of melancholy Roy Andersson, German newcomer Zora Rux swaps sorrow for pleasure in the colorful pastoral tableaux of this mischievous debut.