See You Next Tuesday
The secrets to responsible adulthood elude all three of the women in Drew Tobia’s raw and edgy comedy drama about an impressively messy family unit. Like the teen who easily steers a course through the chaos of their bedroom, this confident film finds humor and truce amid the havoc of hurt feelings.