Self-Criticism of a Bourgeois Dog
Playing an awkward, cowardly version of himself with self-deprecation, director Julian Radlmaier toys with ideas of radical politics in this knowing and colorful film. Deragh Campbell costars—charmingly irreverent next to a collective of bigheaded men who argue about how to organize a better world.