Sentimental Value
Nora, a successful stage actress, reunites with her estranged father, Gustav Borg—a once-renowned film director planning a comeback with a script based on their family. When Gustav offers Nora the lead role, which she promptly declines, he turns his attention to a rising Hollywood starlet instead.