Catherine Destivelle’s journey to Dogon Country, Mali, where she will make spectacular free solo climbs on the sun-drenched cliffs of Bandiagara accompanied by Lucien Abbet, musicians Tidjani Koné, Ibrahim Dolo and the Dogon inhabitants of the Bandiagara cliff.