Claire, an unmarried pregnant teenager, finds an odd relation in Madame Mélikian, an older woman grieving over the death of her son.
With sensitivity for its seventeen-year-old protagonist, this riveting, compassionate coming-of-age drama attentively follows a young woman hiding her pregnancy. A gem of a feature debut from France’s Eléonore Faucher, Sequins won its young director the Critics Week Grand Prize at Cannes.