Server Sundaram
Waiting tables in a hotel restaurant and living at home with his mother, young Sundaram lives a happy life. Then he falls in love with the beautiful Radha and everything changes.
Nicknamed the “Jerry Lewis of India,” beloved comedian Nagesh thrills in this rags-to-riches Tamil classic that greatly resembles the actor’s own rise to stardom. Deftly fusing physical comedy with heartbreaking melodrama, the film also boasts heavenly melodies composed by Viswanathan–Ramamoorthy.