Seven Freckles
What’s more romantic than falling in love in a summer-holiday camp? In Seven Freckles, director Herrmann Zschoche dissects the thrills and hurdles of sexual awakening while striking the most sensitive of chords. Featuring a version of Romeo and Juliet as performed by a cast of East Germans.