Sex and Broadcasting
New Jersey’s WFMU is the world’s strangest and most unique radio station. Sex and Broadcasting examines one man’s attempt to keep it alive in the face of recession, the persistent threat of commercial media, and the challenges that come with keeping a rebellious group of outsiders together.
Tim K. Smith is a Quixotic man on a mission in this loving portrait of the legendary independent New Jersey radio station WFMU, and the cast of characters keeping it alive. Not a simple underdog story, Sex and Broadcasting_ is a more measured, melancholy paean for the 1960s.