Sex Ed by God
A girl is being projected on a screen while a pair of disembodied lips (“God”) rambles about sex. At the same time, a boy and a man look at the girl. As the scene unfolds, the girl reaches out of the projector screen, takes hold of the male figures, and makes them disappear between her legs.
What if boys were instructed on the male gaze by God, who spoke to them in a hoarse murmur that emanated, groaning, from a floating pair of pink lips? Lest this mouth have the last word, Tala Madani also renders the feminine screen animate and ready to retaliate in this cheekily titled short.