Shakedown
Shakedown was a series of parties founded by and for Black women in Los Angeles featuring go-go dancing and strip shows for the city’s lesbian underground scene. In them, female clientele slipped dollar notes into lap dancers’ panties while celebrating lesbian sexuality to pulsating hip-hop beats.
Immersing viewers in a space that put Black lesbian pleasure front and center, Shakedown is an exuberant portrait of radical hedonism and a moving, vital time capsule. Revealing interviews, beautiful DIY flyers, and spectacularly explicit performances come together in a raucous and heady mix.