Shara
Wonderfully intimate and deeply affecting, Shara is a family drama that tiptoes around a central tragedy with grace and wisdom. Its meditative, poetic pace draws us gently into the characters’ world, where the understated beauty of the everyday is imbued with a lingering sense of spiritualism.