She's Funny That Way
When an established Broadway director casts his escort-turned-actress Izzy to star in his new play alongside his wife and her ex-lover, a zany love tangle forms. When Izzy’s therapist Jane—who is in a failing relationship with the play’s writer—enters the scene, things get even more complicated.
New Hollywood icon Peter Bogdanovich returned after a 13-year absence for this seductive ode to movie magic. A cosmically-charged farce that harks back to his 1981 masterpiece They All Laughed, She’s Funny That Way is a star-studded fable that bridges the gap between cinematic myth and reality.